Як карантин вплинув (COVID-19) на весільну індустрію. Ситуація із середини

Весілля – це те свято, до якого готуєшся завчасно та думаєш, як би зробити все потрібним чином. Останнім часом люди в усіх куточках планети перевчились жити з вільного режиму до карантину – все через пандемію коронавірусів. Весільна індустрія не є виключенням, тому представники цього красивого та романтичного бізнесу на собі відчули неприємні наслідки. Саме з березня зазвичай починається насичений весільний сезон, адже погода стає теплішою та фотосесії стають все більш доступними. Але COVID-19 змінив плани не тільки тих, хто планував одруження ще за рік, а й усіх робітників весільної справи. Бутіки, що спеціалізуються на продажу суконь та костюмів зазнали значного зниження попиту. Кількість продаж знизилась майже до 0, що вже казати про фотографів, декораторів, які майже не отримували замовлення – поодинокі випадки, коли люди незважаючи на заборону бажали зробити персональне замовлення так кажучи тет-а-тет. Що саме змінилось з приходом пандемії коронавірусу в весільній індустрії Перше, що обов’язково має бути – це звичайно захисні маски. Із початком загальної істерії медичні маски скоро викупили, тому майже кожного можна зустріти в текстильних. Рукавички - це необов'язкова умова, головне мати антисептичні засоби при вході в РАГС та ательє. Гігієна стала масовим правилом, тому все до чого торкаємось має бути оброблене антисептичним засобом, а потім миття рук. Сервіс виконується на дистанції від 1,5 метрів з мінімальним контактом. Майже всі весільні магазини та організації або працюють онлайн, або взагалі зачинені. Тільки зараз з травня почалось пом’якшення режиму карантину, але дистанція та мінімальні засоби захисту – обов’язкові. Весілля - це великий бізнес. Але цей сезон призупинено через Covid-19 - і компанії зазнають величезних збитків. Згідно з останніми статистичними даними, в усьому світі витрачено понад 120 мільярдів доларів на весілля за минулий 2019 рік. Від сукні до вибору та організації місця проведення, від їжі і багато чого іншого. Кейтеринговий бізнес також відчуває нестачу клієнтів та чекає кращих часів. В даний час весільна галузь працює над тим, щоб бути готовою до викликів, які стоять перед нею та поступово починає відкривати свої двері. За словами організаторів та декораторів саме зараз змінюються тенденції, і, можливо, буде більше весіль на відкритому повітрі з шатром або з фургонами з їжею в стилі фестивалю.