від 100 $

Олеся Добрянська

Львів

Детальніше про Олеся Добрянська

Привіт! Я професійний весільний організатор, керівник та власниця  event&wedding agency «CLÉVENT».
14 років я присвячую своє життя створенню розкішних весіль та дарую людям щастя.
Пройшла різноманітні навчання у провідних фахівців весільної індустрії Дарії Бігбаєвої, Олі Ярмілової.
Член International Wedding Federation, активна учасниця семінарів та тренінгів, завдяки яким я професійно зростаю.
З задоволенням буду вашим весільним координатором!
           Гарантую уважне та турботливе ставлення!
Я працюватиму для Вас, щоб Ви насолоджувались своїм весіллям, а весільний день пройде так, як Ви запланували!!
У чому полягає робота координатора?
Весільний координатор працює в три етапи: до весілля, в день весілля і після весілля.
До дня весілля:
• Вислухавши Ваш сценарій , який Ви для себе придумали , скоректує його , прислухаючись до Ваших побажань 
• Складе таймінг - план того, що відбуватиметься в цей день , погодить його з Вами і з ведучим 
 • Складе кошторис 
• Обговорить всі ті дрібниці , про які Ви навіть не подумали (з рестораном , флористами , ведучим виїзної церемонії і банкету ) 
• З адміністратором ресторану пропише подачу страв , відповідно сценарію ведучого
• За тиждень до події обдзвонить всіх виконавців , яких Ви обрали для проведення весілля. Нагадає їм про дату і час прибуття до Вашого дому або в ресторан 
• За день до весілля обдзвонить їх знову і замкне всі контакти на себе ( це означає , що в день весілля підрядники не стануть турбувати Вас своїми дзвінками і запитаннями , а будуть вирішувати проблеми, що виникнуть з координатором)
       У день весілля:
• З ранку я проконтролює своєчасний приїзд візажиста , перукаря , флориста , весільного транспорту
• В ресторані буде стежити за тим , щоб до приїзду гостей все стояло на своїх місцях ( флористика , сервірування столів , фуршет для гостей і т.д.)
• Проконтролює своєчасний приїзд та розміщення всіх ведучого , артистів , музикантів 
• Скоординує виїзну церемонію . Перевірить апаратуру, наявність всіх необхідних речей для урочистості
• Займеться розташуванням  гостей за весільним столом згідно плану розсадки
• Під час бенкету буде стежити за тим , щоб все  проходило за сценарієм
• Під час застілля буде тримати постійний візуальний контакт з Вами, щоб вчасно скорегувати речі, які Ви будете вважати за необхідне
• Грамотно і без зайвої метушні буде вирішувати проблеми , що виникли в процесі урочистості і протягом всього весільного дня 
• Контролює доставку та зберігання весільного торту
• Розрахується з артистами 
По закінченні вечора
• проконтролює , щоб гості комфортно роз'їхалися по домівках ; співробітники ресторану упакували залишки їжі ; всі Ваші подарунки і квіти були доставлені до Вас додому ;
• Викличе флористів та декораторів для демонтажу декорацій ;
• Розплатиться з працівниками ресторану за додатково замовлені страви і напої , якщо такі були 
• Після весілля передає Вам все те , що забули Ви і Ваші гості в ресторані.
На весіллі працює стільки координаторів, скільки потрібно.

Координатори «CLÉVENT» одягнуті у елегантні костюми чи плаття. Що додає додаткового статусу Вашому весіллю.
Будьте впевнені, Ви отримаєте злагоджену роботу команди, грамотний контроль урочистості та ідеальну картинку Вашого весілля
Кількість гостей та наповнення шоу програмою впливає на вартість. Так як при цьому збільшується кількість координаторів на весіллі.

    +380963493300 м.Львів
Привіт! Я професійний весільний організатор, керівник та власниця  event&wedding agency «CLÉVENT». 14 років я присвячую своє життя створенню розкішних весіль та дарую людям щастя. Пройшла різноманітні навчання у провідних фахівців весільної індустрії Дарії Бігбаєвої, Олі Ярмілової. Член International Wedding Federation, активна учасниця семінарів та тренінгів, завдяки яким я професійно зростаю. З задоволенням буду вашим весільним координатором!            Гарантую уважне та турботливе ставлення! Я працюватиму для Вас, щоб Ви насолоджувались своїм весіллям, а весільний день пройде так, як Ви запланували!! У чому полягає робота координатора? Весільний координатор працює в три етапи: до весілля, в день весілля і після весілля. До дня весілля: • Вислухавши Ваш сценарій , який Ви для себе придумали , скоректує його , прислухаючись до Ваших побажань  • Складе таймінг - план того, що відбуватиметься в цей день , погодить його з Вами і з ведучим   • Складе кошторис  • Обговорить всі ті дрібниці , про які Ви навіть не подумали (з рестораном , флористами , ведучим виїзної церемонії і банкету )  • З адміністратором ресторану пропише подачу страв , відповідно сценарію ведучого • За тиждень до події обдзвонить всіх виконавців , яких Ви обрали для проведення весілля. Нагадає їм про дату і час прибуття до Вашого дому або в ресторан  • За день до весілля обдзвонить їх знову і замкне всі контакти на себе ( це означає , що в день весілля підрядники не стануть турбувати Вас своїми дзвінками і запитаннями , а будуть вирішувати проблеми, що виникнуть з координатором)        У день весілля: • З ранку я проконтролює своєчасний приїзд візажиста , перукаря , флориста , весільного транспорту • В ресторані буде стежити за тим , щоб до приїзду гостей все стояло на своїх місцях ( флористика , сервірування столів , фуршет для гостей і т.д.) • Проконтролює своєчасний приїзд та розміщення всіх ведучого , артистів , музикантів  • Скоординує виїзну церемонію . Перевірить апаратуру, наявність всіх необхідних речей для урочистості • Займеться розташуванням  гостей за весільним столом згідно плану розсадки • Під час бенкету буде стежити за тим , щоб все  проходило за сценарієм • Під час застілля буде тримати постійний візуальний контакт з Вами, щоб вчасно скорегувати речі, які Ви будете вважати за необхідне • Грамотно і без зайвої метушні буде вирішувати проблеми , що виникли в процесі урочистості і протягом всього весільного дня  • Контролює доставку та зберігання весільного торту • Розрахується з артистами  По закінченні вечора • проконтролює , щоб гості комфортно роз'їхалися по домівках ; співробітники ресторану упакували залишки їжі ; всі Ваші подарунки і квіти були доставлені до Вас додому ; • Викличе флористів та декораторів для демонтажу декорацій ; • Розплатиться з працівниками ресторану за додатково замовлені страви і напої , якщо такі були  • Після весілля передає Вам все те , що забули Ви і Ваші гості в ресторані. На весіллі працює стільки координаторів, скільки потрібно. Координатори «CLÉVENT» одягнуті у елегантні костюми чи плаття. Що додає додаткового статусу Вашому весіллю. Будьте впевнені, Ви отримаєте злагоджену роботу команди, грамотний контроль урочистості та ідеальну картинку Вашого весілля Кількість гостей та наповнення шоу програмою впливає на вартість. Так як при цьому збільшується кількість координаторів на весіллі.     +380963493300 м.Львів
Зв'язок з нами:

Нагороди "Олеся Добрянська"

З нами 5 років