від 50 $

Наталя координатор

Львів

Детальніше про Наталя координатор



Нехай наречені насолоджується кожною миттю свого свята.
Своїми обов’язками я вважаю:
ДО ДНЯ ВЕСІЛЛЯ
-          Прислухавшись до усіх Ваших побажань, складаю сценарій та таймінг весілля;
-          Погоджую таймінг з нареченими та ведучим свята;
-          Складаю кошторис;
-          Обговорюю усі дрібниці з нареченими, рестораном, декораторами, флористами, ведучими виїзної церемонії та бенкету, артистами;
-          Постійно контролюю у телефонному режимі стан підготовки до весілля із ведучим, флористом, адміністратором ресторану та іншими;
-          Нагадую усім про дату і час прибуття на весілля;
-          Усі питання стосовно організації у переддень весілля переймаю на себе (повідомляю, щоб усі телефонували до мене).
У ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ
-          Контролюю вчасний приїзд перукаря, візажиста, флористів, весільного кортежу;
-          Перевіряю готовність ресторану до бенкету (флористику, сервірування столу, декор, фуршет);
-          Слідкую за вчасним приїздом ведучого, артистів, музикантів, фуршету;
-          Скоординовую виїзну церемонію, готую усе необхідне для неї;
-          Допомагаю гостям зайняти свої місця згідно плану розсадки;
-          Підтримую постійно візуальний контакт із ведучим та молодими під час весілля;
-          Вирішую усі форс-мажори без відома наречених;
-          Розраховуюсь із артистами.
ПІСЛЯ ВЕСІЛЛЯ
-          Контролюю, щоб усі гості комфортно роз’їхались по домівках, працівники ресторану упакували залишки їжі, всі подарунки та квіти були доставлені за призначенням;
-          Викликаю флористів, декораторів для демонтажу декорацій;
-          Після весілля передаю молодим усе, що було довірено мені на зберігання.
 
Перераховані найважливіші моменти. В кожному конкретному випадку працюю індивідуально, враховую особливості кожного весілля.
Усмішки, задоволення, радість, щастя – найкраща винагорода за мою роботу, а вирішення усіх організаційних питань та форс-мажорі я беру на себе.
 
Нехай наречені насолоджується кожною миттю свого свята. Своїми обов’язками я вважаю: ДО ДНЯ ВЕСІЛЛЯ -          Прислухавшись до усіх Ваших побажань, складаю сценарій та таймінг весілля; -          Погоджую таймінг з нареченими та ведучим свята; -          Складаю кошторис; -          Обговорюю усі дрібниці з нареченими, рестораном, декораторами, флористами, ведучими виїзної церемонії та бенкету, артистами; -          Постійно контролюю у телефонному режимі стан підготовки до весілля із ведучим, флористом, адміністратором ресторану та іншими; -          Нагадую усім про дату і час прибуття на весілля; -          Усі питання стосовно організації у переддень весілля переймаю на себе (повідомляю, щоб усі телефонували до мене). У ДЕНЬ ВЕСІЛЛЯ -          Контролюю вчасний приїзд перукаря, візажиста, флористів, весільного кортежу; -          Перевіряю готовність ресторану до бенкету (флористику, сервірування столу, декор, фуршет); -          Слідкую за вчасним приїздом ведучого, артистів, музикантів, фуршету; -          Скоординовую виїзну церемонію, готую усе необхідне для неї; -          Допомагаю гостям зайняти свої місця згідно плану розсадки; -          Підтримую постійно візуальний контакт із ведучим та молодими під час весілля; -          Вирішую усі форс-мажори без відома наречених; -          Розраховуюсь із артистами. ПІСЛЯ ВЕСІЛЛЯ -          Контролюю, щоб усі гості комфортно роз’їхались по домівках, працівники ресторану упакували залишки їжі, всі подарунки та квіти були доставлені за призначенням; -          Викликаю флористів, декораторів для демонтажу декорацій; -          Після весілля передаю молодим усе, що було довірено мені на зберігання.   Перераховані найважливіші моменти. В кожному конкретному випадку працюю індивідуально, враховую особливості кожного весілля. Усмішки, задоволення, радість, щастя – найкраща винагорода за мою роботу, а вирішення усіх організаційних питань та форс-мажорі я беру на себе.  
Зв'язок з нами:

Нагороди "Наталя координатор"

З нами 5 років

Організація Свят на ваше весілля у вашому місті