по договоренности

Стильне свято від Оксани Цапук

Ровно

Подробнее о Стильне свято від Оксани Цапук

Стильне свято від Оксани Цапук пропонує:

Організацію весілля. Тобто повне обслуговування. Наша агенція підбере для Вас всі потрібні послуги: ведучого, оформлення, музику, фото та відеооператора, шоу програму, флористичне оформлення, поліграфію та інші послуги. Саме для Вашої пари ми розробимо стиль та тематику весілля, створимо попередній візуальний проект  свята (ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ — новинка весільного сезону 2015 р.). Проведемо всі потрібні зустрічі з командою (тобто зекономимо Ваш дорогоціцінний час). Проведемо обов’язкову зустріч в ресторані, скледемо схему розташування столів та всього потрібного на весіллі (щоб було не лише гарно, але й зручно для Вас та Ваших гостей). В день весілля на майданчику буде працювати від 1 до 3 координаторів, в залежності від маштабу роботи. Вартість роботи організатора фіксована, а тому не залежить від кількості замовлений послуг.

 

Частковий пакет. В такому випадку Ви можете замовити у нас будь — яку послугу окремо. Наприклад, Ви не знаєте якого ведучого Вам обрати. Звертаєтесь до нас. Ми  Вам рекомендуємо, підбираємо. Відповідно, ми несемо відповідальність за якість наданої послуги. Комісія складає 10% від вартості послуги, але не менше ніж 100 грн. Цей пакет працює за 50% передоплати.

 

Координація весілля. Наприклад, Ви знайшли всі потрібні послуги самостій1но, але не бажаєте обтяжувати своїх батьків і подруг, чи себе самих контролем за процесом весілля.Тоді Ви можете найняти професійного весільного координатора. Він виконає цю функцію бездоганно, бо має досвід і потрібні навички та зробить все від нього залежне, аби Ваше весілля пройшло вдало. При цьому відповідальність за якість послуг, що замовлені не агенством ми не несемо. Вартість роботи координатора складає від 1000 до 2000 грн. (в залежності від насиченості програми в день весілля).

Детальніше на сайті: capuk-event.rv.ua
Стильне свято від Оксани Цапук пропонує: Організацію весілля. Тобто повне обслуговування. Наша агенція підбере для Вас всі потрібні послуги: ведучого, оформлення, музику, фото та відеооператора, шоу програму, флористичне оформлення, поліграфію та інші послуги. Саме для Вашої пари ми розробимо стиль та тематику весілля, створимо попередній візуальний проект  свята (ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ — новинка весільного сезону 2015 р.). Проведемо всі потрібні зустрічі з командою (тобто зекономимо Ваш дорогоціцінний час). Проведемо обов’язкову зустріч в ресторані, скледемо схему розташування столів та всього потрібного на весіллі (щоб було не лише гарно, але й зручно для Вас та Ваших гостей). В день весілля на майданчику буде працювати від 1 до 3 координаторів, в залежності від маштабу роботи. Вартість роботи організатора фіксована, а тому не залежить від кількості замовлений послуг.   Частковий пакет. В такому випадку Ви можете замовити у нас будь — яку послугу окремо. Наприклад, Ви не знаєте якого ведучого Вам обрати. Звертаєтесь до нас. Ми  Вам рекомендуємо, підбираємо. Відповідно, ми несемо відповідальність за якість наданої послуги. Комісія складає 10% від вартості послуги, але не менше ніж 100 грн. Цей пакет працює за 50% передоплати.   Координація весілля. Наприклад, Ви знайшли всі потрібні послуги самостій1но, але не бажаєте обтяжувати своїх батьків і подруг, чи себе самих контролем за процесом весілля.Тоді Ви можете найняти професійного весільного координатора. Він виконає цю функцію бездоганно, бо має досвід і потрібні навички та зробить все від нього залежне, аби Ваше весілля пройшло вдало. При цьому відповідальність за якість послуг, що замовлені не агенством ми не несемо. Вартість роботи координатора складає від 1000 до 2000 грн. (в залежності від насиченості програми в день весілля). Детальніше на сайті: capuk-event.rv.ua
Связь с нами:

награды "Стильне свято від Оксани Цапук"

З нами 5 років