Конкурс «Кращий виставковий стенд»

2011-12-22

Конкурс «Кращий виставковий стенд» Виставковий стенд – це візитна картка експонента, яка презентує свою компанію і створює її образ, це одна з основних складових фундаменту успішної виставки. Для того, щоб участь у виставці стала більш ефективною та цікавою, Експо-центр «Метеор» організовує конкурс на кращий виставковий стенд. Конкурс проводитиметься на всіх наших виставках, у всіх містах. Завдання цього заходу – дати можливість експонентам виділити свою продукцію, презентувати нові ідеї і розробки, показати, що кордони виставок ще ніхто не встановлював. Конкурс покликаний мотивувати експонентів до залучення нових рекламних, інформативних та презентаційних технологій, до використання інновацій в дизайні, до розвитку всіх стандартних та нестандартних підходів до презентації: різноманітні подіуми, вітрини, навісні панелі, другі поверхи, світлові короби, оформлення живими чи штучними квітами, рослинами. Безумовно, це не лише приверне увагу відвідувачів, але й послужить фундаментом для формування нового круга потенційних клієнтів в майбутньому. Для формування якісною, а головне об'єктивної оцінки стендів, жюрі буде поділено на три склади: 1) Професійне жюрі. До такого складу будуть залучені експерти ринку виставкових і рекламних послуг, фахівці у галузі дизайну, архітектури і будівництва. 2) Глядацьке голосування. Незалежне глядацьке оцінювання буде проходити в рамках голосування за фотографії номінованих стендів. 3) Голосування учасників виставки. В оцінюванні братимуть участь всі експоненти виставки, в незалежності від того, виступає учасник з ексклюзивним стендом або із стандартною виставковою забудовою. Оцінюватися стенди будуть по декількох критеріях: ? креативність дизайну; ? наявність інтерактивних елементів; ? відвертість і доступність стенду; ? робота персоналу; ? відповідність стенду цілям поставленим на виставці. Конкурс виставкових стендів проходить впродовж 3-х днів виставки. У перший день професійне жюрі визначає серед всіх учасників виставки стенди, які будуть номіновані на участь. У 2-й день – оцінювання буде проходити у формі «таємного покупця», ставлячи оцінки за роботу персонала стенду. І третій день - професійне жюрі оцінює презентацію, ставлять остаточні бали. В той же час, голосування учасників і відвідувачів виставки, проходить безперервно впродовж всіх 3х днів. Після чого проходить підрахунок голосів, і всі претенденти збираються на сцені для урочистої церемонії нагородження. Кращі стенди будуть визначені в наступних номінаціях: « Кращий виставковий стенд» «Краща рекламна атрибутика» «Краща презентація продукту» «Найкращий дизайн стенду» «Стенд глядацьких симпатій» «Кращий стенд за рішенням учасників виставки» Стенд повинен притягувати погляд, заманювати відвідувача, викликати бажання підійти, ознайомитися, поставити питання – вступити в контакт зі стендом і стендістом. Відвідувач виставки тільки на 5-10 секунд зупиняє погляд на кожному з суб'єкту, це означає, що в ці секунди необхідно «зачепити » його увагу. Оригінальність виставкового стенду дозволить концептуально піднести свій продукт і сформувати позитивну думку про нього. З його допомогою у Вас з'явиться можливість не лише виділитися на тлі своїх конкурентів, але й візуально запам'ятатися відвідувачеві, викликати емоції, які завжди асоціюватимуться саме з Вашою компанією. Покажіть самі кращі сторони своєї компанії!