По домовленості

Весільний координатор Наталія

Львів

Фотографії

Детальніше про Весільний координатор Наталія

Мене звуть Наталія і я весільний координатор. Стала я ним організовуючи власне весілля та кілька весіль своїх подруг. І на власному досвіді можу сказати, що координатор не замінний помічник під час підготовки та і у день весілля. Моє завдання зробити підготовку до весілля цікавою та приємною для Вас. Бо власне весілля це не та подія на якій наречена має бути втомлена і забігана, та постійно нервувати, що щось іде не за планом. На власному весілля наречені та гості повинні насолоджуватися святом.
        Я нічого не продаю! Вибір між виконавцями Ви робите самі, бо огранізатором весілля залишаєтесь – ВИ! А я твоя довідка та порадник під час підготовки до весілля, та очі і вуха у сам день весілля.
        Свою роботу я починаю мінімум, як за 2 тижні до весілля. І у цей час ми:
-          Особиста зустріч. Підписання договору.
-          Надам консультацію, що до Вашого весілля.
-          Разом ми розробимо схему залу.
-          Створимо тайм-лайн весільного дня для нареченої та нареченого.
-    Виїзд на місце святкування (ресторан) та допомога в узгодженні усіх питань (уточнення кількості, гостей, розташування столів)
-       Зателефоную, при потребі до гостей та підтвердження присутності на весіллі.
-    Зателефоную до усіх виконавців, що працюють на весіллі (уточнення часу коли хто приїжджає та починає свою роботу).
-          І у подарунок від мене наречена отримує весільний щоденник.
У день весілля:
- Я зателефоную Вам зранку, у першу чергу привітаю, далі нагадаю про дії, які заплановані у Вас.
- Проконтролюю роботу перукаря та візажиста при потребі.
- Нагадаю водіям час та місце Вашої зустрічі. А також фото та відео оператору.
-  Проконтролюю підготовку місця проведення до Вашого свята (розташування столів, розташування бенкетних карточок, бомботонєрок. усі важливі атрибути)
- Підготовлю місце для подарунків і ваз для квітів.
- Координація виїздної церемонії.
- Зустріч та розміщення ведучих, музикантів, та артистів. Координація їх роботи згідно сценарію.
- Зустріч гостей та молодят.
- Проконтролюю подачу страв згідно затвердженого плану і меню.
- Роздам гонорари задіяним підрядникам (крім ресторану) на весіллі, якщо їх обов’язки виконанні належним чином.
Після весілля:
- Допоможу зібратись. Усі речі віддаю особисто нареченій.
- Проведу ваших гостей, та проконтролюю трансфер.
Якщо ви хочете, щоб Ваше  весілля пройшло гладко і Ви на ньому не працювали, не стомлювали родичів, та друзів звертайтесь, я буду рада допомогти! Бо я зацікавлена лише у тому, щоб Ваш день був наповнений радістю і приємними враженнями.
А тепер скільки це коштує: якщо у Вас весілля до 80 осіб, заплановані 1- 2 артисти то вартість моїх послуг складатиме 800 грн. Якщо ж весілля більше або програми дуже насичена вартість буде обговорюватись індивідуально.
 
Мене звуть Наталія і я весільний координатор. Стала я ним організовуючи власне весілля та кілька весіль своїх подруг. І на власному досвіді можу сказати, що координатор не замінний помічник під час підготовки та і у день весілля. Моє завдання зробити підготовку до весілля цікавою та приємною для Вас. Бо власне весілля це не та подія на якій наречена має бути втомлена і забігана, та постійно нервувати, що щось іде не за планом. На власному весілля наречені та гості повинні насолоджуватися святом.         Я нічого не продаю! Вибір між виконавцями Ви робите самі, бо огранізатором весілля залишаєтесь – ВИ! А я твоя довідка та порадник під час підготовки до весілля, та очі і вуха у сам день весілля.         Свою роботу я починаю мінімум, як за 2 тижні до весілля. І у цей час ми: -          Особиста зустріч. Підписання договору. -          Надам консультацію, що до Вашого весілля. -          Разом ми розробимо схему залу. -          Створимо тайм-лайн весільного дня для нареченої та нареченого. -    Виїзд на місце святкування (ресторан) та допомога в узгодженні усіх питань (уточнення кількості, гостей, розташування столів) -       Зателефоную, при потребі до гостей та підтвердження присутності на весіллі. -    Зателефоную до усіх виконавців, що працюють на весіллі (уточнення часу коли хто приїжджає та починає свою роботу). -          І у подарунок від мене наречена отримує весільний щоденник. У день весілля: - Я зателефоную Вам зранку, у першу чергу привітаю, далі нагадаю про дії, які заплановані у Вас. - Проконтролюю роботу перукаря та візажиста при потребі. - Нагадаю водіям час та місце Вашої зустрічі. А також фото та відео оператору. -  Проконтролюю підготовку місця проведення до Вашого свята (розташування столів, розташування бенкетних карточок, бомботонєрок. усі важливі атрибути) - Підготовлю місце для подарунків і ваз для квітів. - Координація виїздної церемонії. - Зустріч та розміщення ведучих, музикантів, та артистів. Координація їх роботи згідно сценарію. - Зустріч гостей та молодят. - Проконтролюю подачу страв згідно затвердженого плану і меню. - Роздам гонорари задіяним підрядникам (крім ресторану) на весіллі, якщо їх обов’язки виконанні належним чином. Після весілля: - Допоможу зібратись. Усі речі віддаю особисто нареченій. - Проведу ваших гостей, та проконтролюю трансфер. Якщо ви хочете, щоб Ваше  весілля пройшло гладко і Ви на ньому не працювали, не стомлювали родичів, та друзів звертайтесь, я буду рада допомогти! Бо я зацікавлена лише у тому, щоб Ваш день був наповнений радістю і приємними враженнями. А тепер скільки це коштує: якщо у Вас весілля до 80 осіб, заплановані 1- 2 артисти то вартість моїх послуг складатиме 800 грн. Якщо ж весілля більше або програми дуже насичена вартість буде обговорюватись індивідуально.  
Зв'язок з нами:

Нагороди "Весільний координатор Наталія"

З нами 5 років

Організація Свят на ваше весілля у вашому місті